And it made my day.

Anonym om Sämsta bloggarna


HAHAHAH och ni har ju så rolig blogg själva ju. eh, nej. pinsamma ni är. ni kanske borde börja skriva en vettig blogg istället, eller? sitter och klankar ner på folk, hur dom klär sig, hur dom ser ut osv. ganska omoget. mogna upp och kom tillbaka sen med något vettigt. ja, om några nu tycker ni är roliga så är väld om idioter också. sånt ni håller på med är det bara tjejer i fjortonårsåldern som håller på, men vem vet, ni kanske har stannat i det stadiet. fittor är ni. mogna upp. se på er själva. ni är fan ta mig fula ni också, som skriver elaka saker om andra.

fetstilt nr:
1. vi har inte sagt det än men tack :)
2. Okej gott folk, det är pinsamt att tycka själv så lägg av!
3.  vettig blogg? någon som ens läst en sån?
4. Väld om? du lider ju av skrivsvårigheter.
5. se på oss? Ja visst kan jag och K göra det men hur du fått för dej att vi är fula kan jag inte förstå eftersom vi inte har publicerat en enda bild på oss (!?) Dessutom kan vi bevisa motsatsen genom att möta upp dej någonstans.

Till skillnad från dej så lämnar jag både namn och egen bloggadress då jag kommenterar, du kanske skulle mogna upp och prova det du med, nej oj förlåt du tycker ju inte att man ska tycka själv så du har väl inte ens ngn.

/ W


Kommentarer
Postat av: contaqt

och ni har skapat en hel blogg för att tracka ner på alla modebloggare eller? det kan ju klassas som seriöst...

2007-09-26 @ 12:32:26
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: Ida

Vad gör ni då? Allt ni skriver om är hur mobbade modebloggare är? :S Lite dubbelmoral där kanske?

2007-09-26 @ 13:28:43
URL: http://mjida.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag älskar er, hatfyllda människor, men eran ambition är väl lite väl hög? Ni kan inte ställa bloggvärlden på högkant genom att trasha modebloggare? Ni skriver ju bara vad alla andra tänker? Inget revolutionerande kort sagt.

2007-09-26 @ 14:25:08
URL: http://sillycrimes.blogg.se
Postat av: shoegal

haha ORKA lämna namn och bloggadress till er, era idioter. och OM jag nu stavade fel, så är det för man orkar inte slänga bort tid på att bry sig om hur man stavar när man skriver till sådana idioter som er. mogna upp. det ni gör är tragiskt. HAHA ska ni möta upp mig någonstans? AAAAH fan va rädd jag blir :O hahaha. ja, man kan iallafall skratta åt er. ^^
tappade era morsor er i golvet som små eller? jag menar att ni är fula, för att ni skriver elaka saker om andra. man är tamejfan inte snygg om man beter sig på det viset.

2007-09-26 @ 17:03:24
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: shoegal

det jag tycker bara är att ni kan tänka på att ni sårar andra. ni kan väl skriva en seriös blogg istället?

2007-09-26 @ 17:04:25
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: Natta

haha såg din kommentar om personen som ställde anonyma frågor. sånt skrattar jag mest åt. bryr mig inte riktigt men kul att svara :D

2007-09-26 @ 19:06:45
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0